سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیایه عاشقانه

 
 
هیچ گاه فاصله ها حریف خاطره ها نیستند(چهارشنبه 87 مهر 10 ساعت 11:31 صبح )

هیچ گاه فاصله ها حریف خاطره ها نیستند

خر..خر..خر..خر...خرابتم ببخشید زبانم می گیره!!

بد ترین گناه این است کهبه کسی که تورا راستگو می پندارد دروغ بگو یی!!

به یه گربه می گن مدرکت چیه؟ می گه پیش پیش پیش دانشگاهی!!

عزیزم مثل یک الماس بودی/برایم بهترین احساس بودی/ولیاز بس زشت و تاس بودی/

نفهمیدم که تو الیاس بودی

کاش ماه می دانست که از این همه ستاره وسیاره فقط یکی مشتری ست!!

دل تو. اولین روز بهار ...دل من اخرین جمعه سال ...و چه دورند  وچه نزدیک به هم !

 

 

ماه من پرده از آن چهره زیبا بردار /تا فلک لاف نیاید که چه ماهی دارد

 

انگار پای ثانیه ها لنگ می شه /وقتی دلی برای دلی تنگ می شه

 

قصه ی عشق من و تو به قشنگی خیاله

من و تو ماهی و آبیم که جداییمون محاله

 

اگه خرابی خرابتم

اگه مستی ،شرابتم

اگه هستی ،کنارتم

اگه نیستی ،به یادتم

 

دل هیچ کس نمی سوزد برای حال غمناکم

مگر سوزد همان شمعی که می سوزد سر خاکم

 

برای دل من ،من از تو آن می طلبم

وز گمشده ی خویش نشان می طلبم

سر هر مصرع را بردار و بخوان

هر چه شد من از تو آن می طلبم

 

تا کی دل خسته زنگ باید بخورد

هی تهمت نام ننگ باید خورد

عاشق بشویم هر چه باداباد

گاهی سر ما به سنگ باید خورد

 

قسم به love پاکم

ز عشق you هلاکم

ای گل ریشه ریشه

I LOVE YOU همیشه

 

یکی می پرسد :"اندوه تو چیست؟سبب ساز

سکوت مبهمت کیست؟" برایش صادقانه می نویسم :برای آنکه باید باشد و نیست!

 

هر که عاشق شد جفا بسیار می باید کشید

بهر یک گل منت از عطار می باید کشید

من به مرگم راضیم اما نمی آید اجل

بخت بد بین کز اجل هم ناز می باید کشید

 

گاهی اوقات زندگی تمام حواسشو جمع می کنه تا ببینه تو چی دوست داری

تا درست همون ازت بگیره! کاش نفهمه من چقدر دوستت دارم!

 

ما عاشق فهم و ادب و معرفتیم

ما خاک قدوم هر چه زیبا صفتیم

از زشتی کردار ذگر خسته شدیم

محتاج دو پیمانه ، می معرفتیم

 

میدونی چرا معرفت ها کم شده ؟

چون همش در وجود تو جمع شده !

 

گاهی اوقات از نردبان میری بالا تا دستان خدا را بگیری

غافل از اینکه خدا پایین ایستاده و نردبان را محکم گرفته که تو نیفتی .

 

اگه این روزا حس کردی توی قلبت بجای  صدای "تاپ تاپ " صدای اره

و تیشه میاد  نترس ! مریض نشدی ..."من دارم توی دلت واسه خودم یک کلبه می سازم "

 

OOOOOOOO<>OOOOOOO

این ساعت مچی منه !ولی زمانه رو نشون نمی ده ،

عقربه هاشو مخصوصا" در آوردم تا متوجه نشم که چند وقته ازت دورم







بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:9  بازدید

مجموع بازدیدها: 6376  بازدید


» لینک دوستان من «
» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» آرشیو یادداشت ها «
» موسیقی وبلاگ ? «
» اشتراک در خبرنامه «